Десет храни, които потискат апетита

1318
Десет храни, които потискат апетита

Имате страшен апетит и не можете да го контролирате?

Имате страшен апетит и не можете да го контролирате? Добрата новина е, че съществуват храни, които имат доказани свойства в потискането на апетита. Вижте кои са те:

Ябълки и круши

Ябълките и крушите засищат и няма да чувствате глад за по-дълго време, богати са и на пектин, който поддържа нивото на лошия холестерол ниско. Изследванията показват, че хората, които изяждат една ябълка преди хранене, приемат с 15% по-малко калории.

Ядки


Ядките съдържат полезни мазнини, протеин, въглехидрат с нисък гликемичен индекс и фибри, благодарение на което освобождават енергия бавно в тялото и го поддържат сито дълго време.

Зеленолистни зеленчуци

Зеленолистни зеленчуци – броколи, магданоз,спанак, къдраво зеле са богати на хранителни вещества. Съдържат високи дози хлорофил, лесноусвоими протеини, ензими,витамини и минерали.

Ленено семе

Лененото семе е богато на фибри и омега 3 мастни киселини, а също така е и източник на протеин. 2,5 грама ленено семе дневно има положителен ефект върху потискането на апетита .

Канела

Канелата има славата на подправка, която работи за понижаване на подкожните мазнини и отслабване.



Чия

Чията забавя проникването на захар и мазнини в кръвта, които по-късно се превръщат в мастни натрупвания.

Кафе

Кафето има свойството да потиска апетита. Консумацията на една чаша кафе може да намали желанието за хранене в краткосрочен план.

Месо

Месото отнема повече време, за да се сдъвче, което допринася да се създаде усещане за ситост.

Бобови растения

Богати са на разтворими фибри, както и на комплексни въглехидрати, наречени олигозахариди. Тези въглехидрати не се усвояват от тялото и това забавя храносмилането, като по този начин ни държи сити по-дълго време.

Овесени ядки

Имат високо съдържание на фибри, което означава, че ще ни държат сити за по-дълго време.

Добави коментар