7 работещи тактики за отслабване, които да опитате, ако не сваляте на тегло

136
7 работещи тактики за отслабване, които да опитате, ако не сваляте на тегло

Не е тайна, че здравословното отслабване отнема време

Не е тайна, че здравословното отслабване отнема време: Експертите са съгласни, че е безопасно да сваляте по 1-2 килограма седмично. Ако кантарът обаче не иска да помръдне, не се отчайвайте - има стратегии, които можете да използвате, за да излезете от платото.

Ето, седем прости начина да рестартирате усилията си за отслабване, ако не виждате резултати:

Започнете дневник

Изследванията  показват, че  записването на това, което ядете и пиете, ви помага да отслабнете и отнема по-малко от 15 минути от деня ви. Може да използвате и приложение, което ще ви даде ценна информация за това, какво точно консумирате, защото често се оказва, че не е това, което си мислим.

Ограничавайте се, но не прекалявайте

Ако се чувствате  уморени или нямате настроение, това може да е знак на тялото, че се  нуждае от повече храна, което да е пагубно за вашите усилия за отслабване. Ако спазвате диета, която е под нуждите ви от калории, а  ядете твърде малко, естествените защитни сили на тялото се включват и тялото ви задържа на всяка хапка храна, която приемате. В резултат на това метаболизмът се  забавя и това може да доведе до покачване на теглото или ефекта на йо-йо диетите.

Внимавайте с количеството на здравословните храни

Само защото определена храната е добра за вас, не означава, че можете да пренебрегвате здравословните размери на порциите. И тук калориите са от значение. Например една супена лъжица масло (всякакъв вид) съдържа около 120 калории. Ако си топите хляб със зехтин в ресторанта, докато чакате храната, си набавяте излишни няколкостотин калории, преди да пристигне основното. Много често хора преяждат с популярни здравословни храни като авокадо (има повече от 300 калории в един плод) и хумус (има 80 калории само за 2 супени лъжици). Вместо това  разделете храната си, независимо колко е здравословна, с мерителни лъжици и чаши.

Яжте зеленчуци неограничено

От друга страна, има някои храни, които обикновено можете да ядете без ограничение. Това за безскорбялните зеленчуци като  зелени салати, чушки, краставици,  гъби, броколи и карфиол. Те са с ниско съдържание на калории, но богати на витамини, минерали  и фибри, които засищат. Само имайте предвид количеството масло или дресинг, което използвате, за да ги овкусите.

Не яжте, без да сте гладни

Храненето не е просто "зареждане с гориво", това е нещо, на което трябва да се наслаждавате пълноценно. Не яжте пред телевизора, компютъра или докато разглеждате телефона си, а седнете на масата и се наслаждавайте на храната без да се разсейвате. Така няма опасност и да преядете.

Обърнете внимание на стреса

Има голяма  връзка между стреса и увеличаването на теглото. Когато сте под хроничен стрес,  хормонът кортизол може да се покачи, увеличавайки желанието ви за нездравословна храна, като храни  с високо съдържание на захар. С течение на времето това може да доведе до наддаване на тегло и силно възпаление. Колкото и да е трудно, опитайте се да намалите стреса, правете чести, кратки почивки  през деня, обадете се на приятел, запишете се на йога или изпийте чаша чай.

Спете

Ако не спите достатъчно, ще бъде още по-трудно да отслабнете . Качеството на вашия сън влияе върху метаболизма и нивата на хормоните на глада. 



Добави коментар