7 храни, които да ядете в първия триместър на бременността

4393
7 храни, които да ядете в първия триместър на бременността

Вашето тяло е храм за отглеждане на бебета - така че храненето в този храм с добрите неща е по-важно от всякога

Вашето тяло е храм за отглеждане на бебета - така че храненето в този храм с добрите неща е по-важно от всякога.

Без значение дали се обитавате за забременеете или вече сте видели двете чертички на теста, е важно да смените начина си на хранене да наблегнете на натурални, пълноценни храни и много растителни храни - пълнозърнести, постно месо, риба, бобови растения, яйца, ядки, плодове, зеленчуци и млечни.

По време на първия триместър храненето е важно не само за доброто начало на развитие на плода, но и за вашето здраве. Освен това точно сега не е нужно да ядете за двама, енергийният прием трябва да остане същият.

Какво да включите в диетата и кои са най – полезните за вас храни?

Нахут

Той насърчава здравословния растеж и развитие на бебето и участва в образуването на "невралната тръба", която формира мозъка и гръбначния мозък на детето ви. Що се отнася до източниците на фолати, заложете на елени листни зеленчуци, плодове (като ягоди, портокали и банани) и бобови растения (помислете за нахут, боб и леща). Фолатите се съдържат и в някои храни като зърнени продукти, сокове от хляб.

Зеленчуци

Растенията и богатите на фибри храни са задължителни по принцип, но сега – особено категорично. Бременността може да предизвика запек, така че е важно за пропускливостта на червата.

Тофу

По принцип всякакви храни, пълни с протеини са полезно и са от ключово значение за растежа и развитието на вашето бебе, затова се стремете да хапвате поне три порции месо, риба или алтернативи като яйца, ядки, бобови растения или тофу всеки ден.

Сьомга

Йодът, ключов играч в здравето на щитовидната жлеза, играе роля за развитието на мозъка и нервната система на бебето преди раждането. Затова наблегнете на яйца и мазна риба, като сьомга.

Пиле

Желязото играе роля в транспортирането на кислород чрез кръвта. Храните с високо съдържание на желязо включват червено месо, риба, птици и яйца, както и леща, зелени листни зеленчуци, пълнозърнести храни, ядки и семена. Включете ги в диетата си.

Мляко

Въпреки че не е необходимо да увеличавате калция по време на бременност, е добра идея да се уверите, че получавате достатъчно - вашето растящо бебе се нуждае от него за развитие и укрепване на костите. Млечните храни като мляко и сирене са добър източник, а от веган храните заложете на бадеми и тофу.



Добави коментар