6 знака, че не ядете достатъчно мазнини

3749
6 знака, че не ядете достатъчно мазнини

От загуба на тегло, до подобряване на здравето и дълголетието, ползите от кето диета са безкрайни

От загуба на тегло, до подобряване на здравето и дълголетието, ползите от кето диета са безкрайни. Но за да се постигне състояние на кетоза, трябва значително да намалим количеството захар и въглехидрати, които консумираме, да приемаме качествени протеини, естествени мазнини и зеленчуци.

Една от най-честите грешки, които хората правят при преминаването към този начин на живот, е да не включват достатъчно мазнини, за да отговорят на своите хранителни нужди. Ако следвате диета с ниско съдържание на въглехидрати и изпитвате един или повече от признаците, изброени по-долу, най-вероятно трябва да увеличите приема на мазнини.

1. Постоянно сте гладни

Въглехидратите стимулират глада, докато мазнините го ограничават и регулират апетита. Диетите с ниско съдържание на мазнини са известни, че ни оставят леко усещане за глад, което ги прави непривлекателни и неустойчиви. Когато намалявате приема на въглехидрати, е важно да балансирате с мазнини от различни източници (по-специално наситени мазнини, животински, кокосово масло, млечни продукти.

2. В лоша физическа форма сте

Лесно е да обвиняваме липсата на въглехидрати, когато физическите резултати намаляват и в зависимост от естеството на упражненията това може да бъде оправдано. Все пак повечето хора смятат, че мазнините, особено наситените мазнини, са предшественици на стероидните хормони като тестостерона. Тестостеронът е от съществено значение за растежа, възстановяването и регенерирането на мускулите. Не достатъчно количество от този хормон ще доведе до по – слаби резултати.

3. Изпитвате умствена умора или не можете да се фокусирате

Ако усещате замаяност и трудно се концентрирате, това е следствие на липсата на въглехидрати и е напълно нормална. Въпреки това, тези симптоми не трябва да продължават много дълго. След като се адаптира, мозъкът ни ще използва мазнината за гориво и върне старото ни състояние. Ако това не се случи, включете повече ядки в диетата си.


4. Болки в ставите

Без значение каква е причината за болезнените ви стави, т.е. лоша мобилност, увреждане, артрит или лоша поза, това винаги е в основата на възпалението. Омега-3 мазнините са добре известни с техните противовъзпалителни свойства. Добавянето на мастни риби или дори добавки с рибено масло към вашата диета е отличен начин да повишите тези нива.

5. Нямате енергия

Когато разчитаме на въглехидрати за гориво, енергийните ни нива са като въртележка - нагоре и надолу през целия ден. Когато следвате диета с ниско съдържание на въглехидрати, започваме да разчитаме на мазнините като основен източник на гориво. Мазнините са по-надежден и постоянен източник на енергия, но трябва да сме сигурни, че имаме достатъчно. С думата "мазнини", която все още предизвиква толкова много отрицателни образи за много хора, може да е трудно да се убедите, че яденето на повече мазнини всъщност ще ви бъде от полза ... но със сигурност ще бъде. Не се страхувайте да се заредите малко повече.

6. Имате суха, люспеста кожа

Помислете за мазнините в тялото си като натурални овлажнители. Ако активно губите мазнини, може да е трудно тялото ви да продължи да произвежда адекватни нива на този "овлажнител". Увеличаването на приема на мазнини третира тялото отвътре навън и е начинът, по който ще си ги набавите.



Добави коментар