6 храни, които никога не трябва да ядете за закуска

240
6 храни, които никога не трябва да ядете за закуска

Вашият избор на храни сутрин може да даде тон на това как да се чувствате през останалата част от деня

Знаете, че закуската е важна. Но замисляли ли сте се, че вашият избор на храни сутрин може да даде тон на това как да се чувствате през останалата част от деня?

Здравословната закуска може да намали риска от заболявания като рак и диабет. Вижте кои храни не попадат в графата „здравословна закуска“.

Бекон, шунка и наденица

В обработените месни продукти има нитрати, които са свързани с рака на дебелото черво.

Ако се водите от списъка на десетте неща, които можете да направите, за да намалите риска от рак, съставен от Института за изследване на рака, то тогава избягването на нитратите е вашата задача номер едно.  

Какво означава това за сутрешните месоядци? Намерете си друга опция за закуска.

Сладки зърнени закуски

Някои зърнени храни са пълни с въглехидрати и захар. Когато ги ядете, вашата кръвна захар скача и след това бързо пада. Тъй като най-вероятно не искате вашата енергия да се срине в началото на деня, най-добре е да ги избягвате.

Вместо това изберете зърнени закуски с по-високо съдържание на фибри и протеини. За да ги направите още по-здравословни, добавете ленено семе или орехи.

Сладкиши, понички и кексчета

Вижте още: Kакво закусват сутрин няколко успели личности

Не само че са направени с рафинирано бяло брашно, но съдържат и много захар. А тя води до  бързо повишаване на кръвната захар. Което означава, че ще сте гладни по-рано, освен това увеличавате шансовете си за затлъстяване и диабет.

Ако всички тези рискове за здравето не са ви достатъчни, за да избягвате сладкишите сутрин, трябва да знаете, че много учени смятат, че захарта и рака са свързани.

Готови сандвичи

Съществуват здравословни възможности, но повечето сандвичи, които се продават, са пълни с консерванти и натрий. В този случай най-добрата идея е сами да си направите сандвич.

Нискомаслени пресни плодови млека

Обикновено са пълни с изкуствени подсладители и химикали. Заменете ги с кисело мляко с ниско съдържание на мазнини.

Вижте още: Какво ядат за закуска в различните държави?

Мъфини

Те оглавяват списъка на най-калоричните храни за закуска. Каква е причината? Направени са от бяло брашно, олио или масло и много захар.

Ако нямате друг избор, придържайте се към правилото да изядете само толкова, колкото е големината на едно яйце.



Добави коментар