4 високомазнинни закуски, подходящи за сваляне на килограми

874
4 високомазнинни закуски, подходящи за сваляне на килограми

Те са засищащи и питателни

Добра новина за всеки, който обича авокадо тост за закуска. Високомазнинното хранене също може да ви помогне да отслабнете в дългосрочен план, защото наред с протеините и фибрите, мазнините ви държат сити. Освен това включването на мазнини в закуската е чудесен начин да се избавите от чувството за глад преди обяд.

Диетичните мазнини изграждат клетките и нервите, поддържат мускулите и помагат в борбата с възпаленията. Ненаситените мазнини, по-специално, помагат да поддържате холестерола под контрол, а сърцето си здраво. Ето защо е препоръчително да включите здравословни (предимно ненаситени) мазнини от зеленчуци, ядки, семена и риба във всяко хранене; просто не забравяйте да избягвате транс мазнините (обикновено се срещат в хлебни изделия).

За да има ефект от тази диета, се стремете да приемате около една трета от общите си калории за деня, от мазнини. Ако ядете 2 000 калории, това означава, че те трябва да бъдат около 20 до 25 грама.

А ето и няколко идеи за закуска, които ви гарантират ситост поне до обяда.

Тост с яйца и тахан

Не се страхувайте от цялото яйце. Жълтъкът е много полезен и съдържа витамини и минерали, включително витамин D, полезни мазнини плюс холин, който подпомага поддържането на мозъчната функция. Таханът пък придава отличен вкус и също така съдържа съединения, понижаващи холестерола. Обелете две твърдо сварени яйца и отделете жълтъците от белтъците. Намачкайте жълтък с 1 с.л. тахан, разбъркайте с една чаена лъжичка лимонов сок и една щипка сол, копър. Добавете нарязаните на ситно белтъци. Сложете на две филйки пълнозърнест хляб.

Пълномаслено мляко с ядки


Една порция пълномаслено кисело мляко дава 10 грама мазнини, които ще ви държат сити цяла сутрин. В купичка с мляко добавете две супени лъжици орехи, нарязан банан или нарязана на кубчета ябълка и малко канела. Ако искате повече енергия добавете и ядково масло.

Круши, печени с пекан

Смесете 1/8 чаша кокосово масло, 2-3 фурми, ½ чаша сухи череши, ¼ купа пекан, накълцан, ванилия и канела. Смесете в блендер. Разделете една круша на две и издълбайте, след което напълнете със сместа. Печете за 30 минути.

Тост с боровинки и бадемово масло

 

Бадемовото масло дава около 18 грама здравословни мазнина на порция. За да го включите в закуската, вземете препечени филийки, намажете с две супени лъжици натурално ядково масло. Изсипете половин чаша боровинки в тиган за около три до пет минути, докато започнат да се пукат. Добавете неподсладен настърган кокос и една чаена лъжичка семена от чиа. Разпределете на филийките.

 



Добави коментар