Здрава през бременността

222
Здрава през бременността

И в добра форма

Всяка бъдеща майка малко или много се притеснява за това как ще се промени нейното тяло по време на бременността. Затова е много важно формата на тялото да се поддържа постоянно с много лек спорт или гимнастика, както и с добре подбрано меню.

Повечето спортове са разрешени за бъдещите майки, разбира се, ако бременността протича нормално без рискови фактори. Тук е важно да направим уточнение, че спортуването трябва да е в границите на разумното, без да води до преумора.

Ходенето пеша е най-доброто упражнение, според голяма част от литературата, цитирана от woman.bg. Плуването е друг препоръчван спорт за бременни. Смело може да кажем, че това е най-препоръчваният. Водата има благоприятно действие за мускулатурата. Плуването е препоръчително до седмия месец на бременността.



Йогата за бременни е вълшебен начин да раздвижите, поддържате и подготвите тялото си за промените, които са настъпили и които следват. Хранете се нормално и не се лишавайте от нищо, но все пак внимавайте с количествата.

Пийте вода и плодови сокове и се хранете редовно, набавете си необходимите витамини и минерали чрез приема на много зеленчуци. Избягвайте пържени храни, трудносмилаеми продукти и газирани напитки – те са предпоставка за развитие на стомашно-чревни неразположения.

Включете поне една течна храна към своето меню. Това може да е сок, айрян или супа. Така ще се предпазите от запек, към който е предразположено тялото по време на бременност.



Коментари

Коментар: 2

Плуването е силно препоръчително по време на третият триместър заради това, че спомага за намаляване на напрежението и болките от разхлабените сухожилия. Препоръчва се бруста. Това , че може да се плува само до 7я месец е невярно и пълна глупост

Коментар: 1

това с плуването съм го изпробвала, наистина облекчава всички ставни болки и се отпускаш страхотно. само гледайте басейнът да е добре дезинфекциран, че дза не пипнете нещо


  • 1

Добави коментар