Вкарайте хормоните в норма

55
Вкарайте хормоните в норма

С помощта на поза "Маса"

Бременността е период от живота на жената, когато хормоните се пренастройват и започва проявата на различни странични ефекти. Някои от тях са добре дошли, но други – не особено. През последните седмици ви предложихме различни йога пози, които оказват благотворно влияние върху състоянието на бременната жена.

Сега решихме да се спрем на още една поза, чието действие е насочено към нормализиране на хормоналния фон в тялото. Освен това практикуването на тази пози всеки ден помага за премахването на чувството за умора и повишава притока на кислород към мозъка.

Специалисти препоръчват практикуването й и заради нейните укрепващи свойства – тя укрепва мускулите и развива чувство за равновесие.

1/ Застанете на четири крата в поза „Маса”. Направете вдишване и вдигнете десния си крак паралелно на пода. Изпънете пръстите на краката и направете издишване. Дръжте шията си в една линия с гръбначния стълб. Направете бавно двишване и изтегнете лявата си ръка напред паралелно на пода. Изпънете ръцете на ръката и издишайте.

2/ Задръжте позата в продължение на 3-6 дихателни движения. Продължителността на стоене в тази поза зависи изцяло от вашето лично самочувствие. Практикувайки упражнението с времето, ще придобиете повече издръжливост. Задържайте позицията толкова дълго, колкото считате за необходимо. Важно значение има да съумеете да задържите позицията също толкова дълго, когато правите упражнението и на другата страна.

3/ За да излезете от позицията, направете бавно издишване и се върнете в поза „Маса”. Повторете упражнението с другия крак и другата ръка.

4/ Повторете упражнението по 3 пъти на всяка страна, като задържате позицията поне за 3 дълги вдишвания.



Добави коментар