Спорт за по-добра бременност

157
Спорт за по-добра бременност

Вижте кои са най-подходящите спортове

Председателят на Германската асоциация на гинеколозите със седалище Мюнхен констатира,че подходящите физически упражнения подобряват общото състояние на бъдещите майки, засилват сърдечносъдовата система и стимулират кръвообращението, обратно на доскорошните твърдения бременните жени да избягват спорта.

Най-добрите спортове за бременни са плуването, водната аеробика и йогата.Изследвания са показали, че усилените физически упражнения във вода са полезни и приятни, защото не натоварват сърцето и ставите.

Продължителността на физическите упражнения зависи от това как протича бременността и колко активна е била жената, преди да забременее, посочва woman.bg. Друга възможност за физически упражнения по време на бременност дават фитнес залите, защото интензивността на тренировките върху бягащата пътечка, велоергометъра и другите уреди може да да бъде контролирана като време и интензивност на натоварването.

Бременните, които са спортували активно преди, може да се упражняват три пъти седмично по половин час. Важното е упражненията, които ще практикувате, да не ви пренатоварват, а след тренировката да се чувствате тонизирани и релаксирани.



Най-добре е да посещавате специализирани курсове за бременни, където, от една страна, програмата е съобразена с това, до колко е напреднала бременността, и сте под постоянно наблюдение. Преди натоварващите упражнения е необходимо да загреете.Ако ви прилошее, завие ви се свят или не ви достига дъх, спрете за момент и си починете.

Постарайте се винаги до вас да има бутилка с вода. Поемането на течности по време на натоварването е жизненоважно за вашето бебче.

Йогата, освен че поддържа добрата физическа форма, се стреми да постигнете баланс между тялото, ума и душата. Практикуването на йогийските пози може да е от голяма полза. Особено полезни са техниките на дишане (Пранаяма), които ще ви подготвят за важния момент, когато е необходимо да напъвате.

С какъвто и спорт да се занимавате, бъдете умерени и разумни не забравяйте, че в този период сте много по-деликатни и носите отговорност и за своето неродено бебе.



Добави коментар