Седем храни, от които бременните имат нужда

108
Седем храни, от които бременните имат нужда

Докато сте бременна, ще трябва да се храните по-здравословно!

Чували ли сте, че когато сте бременна, трябва да ядете за двама? Това, всъщност, не е вярно. Бременната жена има нужда от само 300 допълнителни калории на ден. За сметка на това, обаче, докато чакате дете, ще трябва да се храните по-здравословно. Вижте кои 7 храни е добре да включите в менюто си:

Портокалов сок
Той е богат на витамин С. Съдържа още фолиева киселина и потасий. Последният помага срещу високо кръвно налягане, което може да бъде проблем по време на бременността.

Кисело мляко
То е добър източник на протеин и калций. Предпочитайте натуралното вместо плодовото, както и високомасленото вместо диетичното.

Броколи
То е добър източник на витамин С и витамин В6.

Леща
Тя е богата на протеини, желязо и фибри. Последните помагат срещу запек и в предотвратяването на появата на хемороиди.

Смокини
Независимо дали са пресни или сушени, смокините имат повече фибри, от който и да е друг плод или зеленчук, повече потасий от бананите, и много калций и желязо.

Яйца
Удивително е колко много можете да получите от едно яйце, което има само 90 калории! То съдържа 12 вида витамини и минерали и качествен протеин, който ще ви е много необходим. Яйцата са богати и на холин, който подпомага развитието на бебето и особено на мозъка.

Орехи
Орехите са богати на омега-3. Те са вкусни и засищат. Можем да ги похвалим още с витамините: В1, В6, В9 и Е, богати са на минералите: магнезий, фосфор, желязо, мед, цинк и йод; добър източник на фибри.

На какви храни наблягахте вие по време на вашата бременност? Може да ни кажете в коментарите след текста:



Коментари

Коментар: 1

риба


  • 1

Добави коментар