Протеинова диета за бременни

1328
Протеинова диета за бременни

Остани във форма!

Изхождайки от името на диетата, хранителното меню съдържа повишено количество протеини. Този тип хранене обещава, че жената ще излезе от родилния дом в същата форма, в каква е била до бременността. Диетата изисква прием на до 120 грама протеини на ден.

В протеиновата диета е отделено място и за въглехидрати – до 350-400 дневно. Като от менюто се изключват храни като пресен хляб, торти, шоколад, кондензирано мляко и захар. Ако ви се дояде нещо сладко, посегнете към сокове и плодове.

Бременност и татуировки

Характерно за диетата за бременни е режимът на хранене и разпределението на храната в течение на целия ден. Бременната жена трябва да се храни 5 пъти на ден, три основни хранения и две закуски. Интервалите между храненията трябва да са между 3-3,5 часа. Тази система на хранене позволява да се избегнат неприятните усещания, характерни за бременността, като гадене и позиви за повръщане.


Положителните страни на протеиновата диета:


- няма строги ограничения при храненето;
- диетата препоръчва консумацията на достатъчно протеини, а, както е извество, протеините са строителният материал за всяка една клетка и тъкан в организма;
- въглехидратите не са забранени, дори препоръчителни – но трябва да идват от консумацията на зеленчуци, плодове и зърнени храни. Не са разрешени бързи въглехидрати – става дума за сладките и пресния хляб;

Втората седмица от бременността

- в диетата е сложен акцент на режима на хранене, а той е важен за оптималната работа на организма на бременната жена.

Но тази диета има и своите недостатъци:


- диетата не се променя в течение на цялата бременност;
- няма конкретни препоръки за нуждата от минимално количество вода, приемана дневно. За този недостатък обаче сме помислили ние и му посветихме цяла статия.



Добави коментар