Позата на щастливото дете

149
Позата на щастливото дете

Упражнение за бременни жени

Заниманията с йога по време на бременността стават все по-популярни. Това не е случайно – многовековната практика е изпитана с времето и позволява на бременната жена да запази самочувствието си и да се подготви за раждането. За тези от вас, които нямат възможност да посещават часовете по йога, предлагаме да се поинтересувате в интернет пространството относно подходящите пози за бременни жени.

Позата, за която ще говорим днес, е препоръчително да се упражнява през първия триместър от бременността. Тя позволява да се отпуснете и да възстановите силите си. Освен това ще ви подготви за по-голямото натоварване през следващите месеци, тъй като ще поддържа мускулите ви в тонус.



Позата на щастливото дете

Тази поза облекчава гаденето, помага да се абстрахирате от външните дразнители, като ви отпуска. В тази поза се разтягат мускулите на бедрата, а резултатът е желан – обезболява усещанията в матката.

Вижте още: 9 мита за бременността, на които все още вярваме

Вариации: Ако трудно успявате да достигнете стъпалата си, сложете на стъпалото си въженце. При възникване на неприятно усещане в гърба, отпуснете единия крак на земята и изпълнявате упражнението известно време с по един крак.

1. Легнете по гръб и хванете стъпалата си. Ако не успявате, хванете задната част на бедрата. Разтворете колене и започнете да ги дърпате леко към себе си.

2. Почувствайте как изтягате гръбначния си стълб. Държейки стъпалата си, леко и внимателно ги изтягайте към тавата. Усетете добре как упражнението повлиява опашната кост и гръбнака.

3. Задръжте в тази поза минута или повече, ако се чувствате добре. За да завършите упражнението, с бавни движения свалете стъпалата на земята и се изправете.



Добави коментар