Най-добрите упражнения при бременност

200
Най-добрите упражнения при бременност

Упражненията по време на бременност правят чудеса

Упражненията по време на бременност правят чудеса. Те повишава настроението, подобряват съня и намалява болките. Те също така ви подготвят за раждане, защото помагат за укрепване на мускулите, наред с това след ще върнете по – лесно във форма.

Изследванията показват, че пренаталните упражнения намаляват риска от развитие на гестационен диабет и прееклампсия.

Преди да започнете каквато и да е тренировка се консултирайте с вашия лекар. Ето няколко идеи за тренировки, които може да опитате.

Кардио

Ходене: Едно от най-добрите сърдечно-съдови упражнения за бременни жени е ходенето. То щади коленете и глезените и може да се практикува навсякъде.

Плуване: Това е сред най-добрите и безопасни упражнения за бременни жени. То е идеално, защото упражнява големи мускулни групи (ръце и крака), укрепва сърцето, намалява отока и ви помага за облекчение на тежестта.

Аеробика: Аеробните упражнения укрепват сърцето и тонизира тялото. И ако отидете на курс за бременни жени, ще създадете и контакти с други майки и ще се чувствате уверени, че всяко движение е безопасно за вас и вашето бебе.

Танци: Раздвижете се и потанцувайте на любима музика в уюта на вашата собствена дневна или на група за танци. Избягвайте танци, които изискват скокове или завъртания.

Джогинг: Още едно безопасно и много добро за бременни жени упражнение. Интензивността зависи най-вече от това дали сте начинаещ или имате опит. Ако сте начинаещ, най-добре е да започнете с бавни темпове по по-къси маршрути, преди да постепенно да достигнете до 30-минутни сесии.

Гъвкавост и здравина

Йога: Йога помага за поддържане на мускулен тонус, прави ви гъвкави и помага за здравината на ставите. Съчетавайте с ходене или плуване.

Разтягане: Разтягането е чудесен начин да поддържате тялото си спокойно и помага да предотвратите напрежението в мускулите.


Силови тренировки: За тях е необходимо да бъдете внимателни. Те трябва да бъдат бавни, контролирани и под наблюдение. Благодарение на тях ще имате силни мускули, от които ще се нуждаете при отглеждането на бебето. 



Добави коментар