Клекове и коремни преси

648
Клекове и коремни преси

Докато съм бременна?

Добрата физическа форма е гаранция за добро здраве. Бременността е етап от живота на всяка жена. Тя обаче не бива да я кара да се чувства мудна и по-малко енергична, отколкото е. Натрупването на килограми не прави бременната жена мързелана, напротив - то трябва да й напомни, че физическата активност е задължителна!

По време на бременността може да се правят клекове и упражнения за стягане на мускулите не корема. Единственият проблем, който може да възникне, е да понижите артериалното налягане при упражнения, при които лежите по гръб.

Артериалното налягане е важно за притока на кръв и постъпването на кислород към детето в утробата ви. Примерно, при 6-10 % от бременните жени се наблюдава стремително понижаване на налягането, когато лежат по гръб дори за няколко секунди. Нормално, това се случва след 20 седмица от бременността, но може да се наблюдава и по-рано.

Как да избегнете прегряване?


Ако искате на стегнете мускулите на корема си, по-добре правете следното упражнение: Застанете на четири крака, редувайте извиване на гърба нагоре и надолу. Това упражнение се нарича „котка”.



Добави коментар