Как знаменитостите възвръщат фигурата си

104
Как знаменитостите възвръщат фигурата си

След бременността

След раждането много знаменитости се доверяват на професионализма на треньори.

Какво направиха Холи Бери, Криста Милър, Джулия Робърст, Лив Тайлър и Мини Драйвър?

Треньорът на Холи Бери – Рамона Браганза
, й съставя програма от клекове, напади и скокове. Актрисата е трябвало да прави по 20 клякания, 20 напади напред и 10 скокове със сгъване на краката в коленете в две серии три пъти седмично.

Криста Милър се доверява на опита на Джейми Милнес. Шест седмици след раждането Криста започва да прави четири пъти седмично леки кардио тренировки. „Ходехме докато тя не започнеше да остава без дъх, тогава включвах някои леки баири и планиски преходи”, обяснява Джейми.

„Красивата жена” Джулия Робъртс




Едно от любимите упражнения на треньора й включва ластик с дръжки.

„Увийте го около нещо неподвижно, като парапет, например. Застанете изправени с крака на широчината на раменете, дръжте дръжките в двете си ръце и ги издърпайте назад с двете си ръце. Направете две серии от по 12 повторения, три пъти седмично. Това упражнение укрепва задната част на раменете и горната част на гърба.

Лив Тайлър попада в ръцете на Дейвид Кърш.


„Лив се освободи от излишните килограми след бременността чрез силови тренировки, кардио и основни упражнения”, разказва треньорът. В програмата на актрисата има коремни преси, лицеви опори и упражнения с медицинска топка.

Мини Драйвър избира Мари Уинзор.
Усилията на треньорката й били насочени основно към долната част на тялото. Едно от упражненията било следното: лягате на лявата си страна, краката поставяте под ъгъл от 45 градуса спрямо тялото, бедрата са долепени. Едната ръка се поставя зад гравата, а другата е пред гърдите. Повдигнете единия крак нагоре. Започнете да правите кръгови движения. Въртите 10 пъти в едната страна, после в другата. Това упражнение се прави три пъти седмично.



Добави коментар