Бременна и отегчена (част 2)

284
Бременна и отегчена (част 2)

Отегчението от бременността е нормално усещане

Както вече разбрахте от първата част на материала, няма нищо странно в това да се чувствате отегчена от бременността си. Ето и няколко идеи как да оправите настроението и самочувствието си.



Обяд или телефонен разговор с приятели
Използвайте момента да се чуете или видите с важните за вас хора, защото много скоро това ще бъде невъзможно. През първите няколко месеца след раждането ще осъзнаете колко е трудно да намерите време за себе си. Дългият престой под душа в банята ще ви се струва като луксозна спа процедура, а пазаруването в магазина като екскурзия до далечна дестинация.



Научете нещо ново
Вземете си книги, които иначе не бихте прочели в непознати за вас области като астрономия или нумерология.

Подредете обкръжението
Изтрийте ненужните файлове от компютъра си, подредете гардеробите вкъщи или сложете във фото албум разхвърляните в чекмеджето снимки. Има толкова много неща, които можете да сложите в ред вкъщи, за които преди това не сте намирали време или не сте имали желание, и които няма да ви натоварят физически.

Отидете на масаж или на йога за бременни
Потърсете студио, където правят масажи за бременни или посетете курсове за йога за бременни. Усещането за релаксиране и намаляване на напрежението и от двете е сигурно.

Отдайте се на градинарство
Пресаждането на цветята вкъщи или засаждането на нови може да ви помогне да се справите с отегчението, особено през последните седмици от бременността, когато си останете вкъщи. Направете си мини градина с подправки на терасата.



Време за романтика
Насладете се на романтичната вечеря с половинката навън или вкъщи докато все още можете. Скоро това ще бъде само далечна мечта.

Пренесете се в друг свят
Посетете далечни времена или места с помощта на филмите вкъщи или отидете на кино.



Добави коментар