7 храни, които могат да ви помогнат да забременеете

1102
7 храни, които могат да ви помогнат да забременеете

Могат ли някои храни да подобрят способността ви да имате бебе?

Знаете, че има много правила за това какво може и какво не да ядете, след като забременеете. Но какво да правите, ако опитвате? Могат ли някои храни да подобрят способността ви да имате бебе? Абсолютно! Ето седем от тях, които увеличават плодородието и които трябва да добавите към вашата диета сега.

Бобови

Да, да, те са магически зрънца и са храна, повишаваща плодородието. Изследователи от Харвардското училище по обществено здраве изследват близо 19 000 жени, които активно се опитват да забременеят и откриват, че безплодието е с 39% по-вероятно при тези с най-висок прием на животински протеини. Но жените, които ядат много растителни протеини, са значително по-малко склонни да имат проблеми с опитите си да заченат. Така че сложете няколко лъжици боб в салатата или да направете вегетарианско чили. Не обичате боб? Леща, тофу, едамаме и ядки са добри протеини на растителна основа.

Сладолед

Ура! Правилно прочетохте. При това не говорим за такъв с ниско съдържание на мазнини или на базата на кисело мляко. Изследването показва, че една или две порции пълномаслено мляко или пълномаслени млечни продукти (като сладолед!) дневно предпазват от безплодие. Обезмаслено и нискомаслено мляко, изненадващо, правят обратното. Експертите смятат, че премахването на мазнините от млякото променя баланса на половите хормони, което на свой ред пречи на овулацията.

Спанак

Спанакът, салата романеско, рукола, броколи и други тъмни листни зелени са с високо съдържание на фолиева киселина - витамин В, който няколко изследвания са показали, че може да подобри овулацията. Не забравяйте да споделите салата с вашия партньор. Мъжете, които получават по-високи дози фолиат, произвеждат по-здрави сперматозоиди.

Тиквени семки

Те са с високо съдържание на желязо, различно от това, което се съдържа в някои растителни храни и храни, обогатени с желязо. Жените, които редовно приемат желязна добавка (която не е желязо) е с 40% по-малко вероятно да имат проблеми с бременността, отколкото тези, които не приемат желязо.

Пълнозърнест хляб

Комплексните въглехидрати изискват по - дълго време от рафинираните, за да се усвоят, което помага за запазването нивата на кръвната захар (и на инсулина) стабилни. Какво общо има това с бременността? Повишените нива на инсулина могат да нарушат репродуктивните хормони. Затова, когато се опитвате да забременеете, винаги избирайте тъмния хляб пред белия, ината, кафявия ориз над белия и пълнозърнесто брашно пред бяло.

Зехтин

Зехтинът е мононенаситена мазнина, която помага да се увеличи чувствителността към инсулина и намалява възпалението в цялото тяло (възпалението пречи на овулацията). Използвайте го в салати с малко балсамов оцет или го за готвене вместо масло.

Дива сьомга

Тази риба е богата на омега-3 мастни киселини, което помагат за регулация на  репродуктивните хормони и да се увеличи притокът на кръв към репродуктивните органи. Сьомгата също е по-ниски нива на живак спрямо други мазни риби.



Добави коментар