6 начина да сте в добра форма по време на бременността

201
6 начина да сте в добра форма по време на бременността

Бременността не е болест, но е деликатно състояние на жената, което може да доведе до изключителни промени както в начина й на поведение, така и в храненето

Бременността не е болест, но е деликатно състояние на жената, което може да доведе до изключителни промени както в начина й на поведение, така и в храненето. А последното е много важно, за да запазите здравословно тегло през 9 – те месеца и да се радвате на повече лека бременност и на по – лесно раждане.

Не са единични случаите, в които заклети вегани започват да ядат месо или жени, които не са сядали без месо на масата, започват да изпитват непоносимост. Затова, преди да е решите на определен хранителен режим, си направете собствено изследване за това, какво всъщност искате в този момент.

Въпреки че желанието не винаги може да бъде обяснено, изглежда организмът ви казва, че трябва да му дадете определени хранителни вещества.

За едни това може да са повече протеини, мазнини и желязо, за други въглехидрати, а за трети – калций.

За да сте сигурни, че вие ​​и вашето бебе получавате това, от което се нуждаете, вашата диета трябва да включва няколко минерала и хранителни вещества - а именно калций, желязо и фолати.

И така. Какво да ядете по време на бременност?


За калция : тъмнозелени зеленчуци и млечни продукти.

За желязо (спомага за поддържане на здравословно ниво на хемоглобина): листни зеленчуци, червено месо, сьомга, боб и яйца.

За фолатите (основен витамин, който намалява риска от дефекти на невралната тръба): обогатени храни като зърнени храни, тестени изделия, хляб и ориз - и не забравяйте да приемате пренатални витамини!

От това да се притеснявате, далинещо ще се обърка, до това да се чудите дали ще бъдете добър родител, бременността може да бъде емоционална ролетка. Ако сте по – емоционални и всяко нещо ви тревожи, опитайте се да приложите различни техники за успокоение – дишане, медитация. Ако е необходимо – запишете се на йога. Така ще се почувствате по – добре и ще е зареждате с положителна енергия.

Ако досега сте били активни, а по време на бременността загубите мотивация, не се отпускайте. Наложете си да се движите, макар и п о- малко, стига състоянието ви да го позволява. Това може да бъде разходка по време на обяда, сутрешно плуване или разтягане на йога постелката.

Потърсете леки упражнения, които да правите и ще усетите как ще се почувствате по – добре и по – гъвкави. Като общо правило за упражненията, слушайте тялото си и не забравяйте, че тренирате, за да останете здрави, не да чупите никакви рекорди.

В много голям процент от бременните има неистово желание за сладко. Все пак имайте предвид, че с това се храни и вашето бебе. Затова си наложете и избягвайте прекалената консумация на захар и трансмазнини. Заменете вафлите с пресни или сушени плодове.

Хидратацията е от съществено значение , особено когато сте бременна. Водата играе важна роля за развитието на плода, а също така помага за формирането на плацентата и околоплодния сак. Дехидратацията по всяко време може да причини проблеми, но по време на бременност е особено важно да се избягва.

Ако се уморите от обикновения вкус на водата, добавете краставици, ягоди, лимони или мента.

Почивката е много важна. Дори да се чувствате добре, не означава да сте супер жена. Слушайте тялото си и не забравяйте да си почивате, когато имате нужда - дали това означава да дремнете, да лежите на дивана с книга или да си легнете рано.

Не забравяйте, че 9 – те месеца на бременност са различни при всяка жена. следвайте горните съвети, и се вслушвайте по – често в тялото си.



Добави коментар