5 изключително полезни храни за бременни

1341
5 изключително полезни храни за бременни

Консумирайте ги редовно, за да нямате оплаквания

Бременните жени често взимат витамини, за да функционира нормално организма им. Не трябва обаче да се игнорират полезните съставки, които се съдържат в плодовете и зеленчуците. Тези храни по естествен път зареждат организма с много важни хранителни вещества за бременната жена – сред тях са витамин С, фолиева киселина и калций.

Портокалов сок
Този сок не само съдържа витамин С и фолиева киселина, но също така е добър източник на калий, който спомага за понижаване на високото налягане, а за него знаем, че е опасно през бременността.

Кисело мляко
Прекрасен източник на протеини. В киселото мляко има калций и активни култури, които намаляват риска от гъбични инфекции.

Броколи
Това е най-известният източник на калций. В този зеленчук има още витамин С, фолиева киселина и витамин В6.

Леща
Тя е богата на фолати, желязо и протеин. Освен това съдържа фибри, които предотвратяват запек.

Смокини
Пресни или сушени, смокините са богати на фибри. Те съдържат повече калий от бананите и изобилие от калций и желязо.



Добави коментар