5 храни, за да износите дете-гений

650
5 храни, за да износите дете-гений

Консумирайте ги всеки ден, но умерено

Всяка бъдеща майка се старае менюто й да съдържа разнообразие от хранителни вещества, което да благоприятства правилното развитие на плода. Има особена група продукти, които не само са основа на доброто здраве, но и влияят на умствените способности на бъдещото дете.

Искате ли да узнаете кои са те? Нямаме тайни от вас.

Разбира се, умственото развитие на детето зависи от много фактори. Сред тях са наследствени гени, заниманията с детето след раждането, но и менюто на бъдещата майка.

За високото ниво на развитие на умствените способности отговарят полиненаситените мастни омега-3 мастни киселини. Именно те присъстват в следващите 5 храни.

Ленено масло
Въпреки разнопосочните мнения, именно лененото масло, а не рибеното, заема лидерска позиция по съдържание на полезни омега-3 мастни киселини. Добавяйте го в зеленчукови салати, каши и ще подобрите имунитета си. Освен това хранителните вещества в лененото масло насищат кръвта с кислород.

Морска риба

Мазните сортове морски риби заемат второ място по съдържание на полиненаситени мастни киселини. Особено ценни са сьомговите породи. Богати са още скумрията и сардините.



Ядки
Прекрасни източници на омега-3 мастни киселини. Добавяйте ги към десерти, каши, ястия, хапвайте ги просто така по време на следобедната закуска.
Те елиминират усещането за глад, подобряват работата на сърдечната система, необходими са за главния мозък и избавят от лошия холестерол.

Подправки
Босилек, магданоз, копър и др. – всички тези подправки трябва да присъстват на трапезата целогодишно. Те са не само украса, но и придават специфичен аромат и вкус на храната. Ползата им за организма е огромна.

Яйчен жълтък

Съставът на яйчения жълтък е уникален. В него са събрани всички необходими за здравето вещества, включително омега-3 мастни киселини.


Добави коментар