17 храни, които трябва да консумира бременната жена

830
17 храни, които трябва да консумира бременната жена

Всички те са богати на витамин Е

Витамините по време на бременността играят решаваща роля. Ако носите дете в утробата си, ваша отговорност е да спазвате балансирана диета, която снабдява тялото с всички необходими хранителни вещества.

Един от най-важните витамини за женския организъм точно през периода на бременността е витамин Е.

Той е втория по важност нутриент след фолиевата киселина.

Нека да ви подскажем накратко защо е полезен той: забавя процеса на остаряване на организма, стимулира имунитета, подобрява регенерацията на тъканите, стимулира образуването на капиляри, подобрява тонуса и циркулацията на кръвта, повишава възстановителните възможности на организма, понижава чувството за умора, способства за понижаване на нивото на кръвната захар и много други.

Кои са 17-те  храни, които задължително трябва да консумира една бременна жена:

1. Бадеми

2. Сурови семена

3. Спанак

4. Зелена ряпа

5. Кейл

6. Растително масло

7. Лешници

8. Манголд

9. Кедрови ядки

10. Авокадо

11. Броколи

12. Магданоз

13. Папая

14. Зехтин

15. Яйца

16. Соя

17. Пълнозърнести храни



Добави коментар