5 съвета как да се справите със злоядо дете

197
5 съвета как да се справите със злоядо дете

Ако този въпрос ви притеснява, ето няколко решения

Как да накарате децата си да се хранят добре, особено ако имат много малък апетит и винаги търсят оправдания, за да пропуснат храненията си?

Ако този въпрос ви притеснява, ето няколко решения. Опитайте тези съвети и трикове, за да увеличите апетита на детето си!

Никога не пропускайте закуската

Това е абсолютно задължително не само за възрастни или тези, които искат да отслабнат, но и за деца, защото закуската задава тона на останалата част от деня. Яденето на добра и здравословна закуска възпира гладуването през нощта, задейства метаболизма и непременно ще повиши апетита на децата.

Ако не знаете каква точно закуска да предложите на злоядото си дете, помислете за сандвичи с доставка от Foodpanda.

Следете нивата на желязо в организма му

Известно е, че ниските нива на желязо намаляват апетита на детето. Някои доклади сочат, че най-малко едно на всеки осем малки деца обикновено стават анемични преди навършване на 2-годишна възраст.

Децата на възраст под 9 години се нуждаят от около 7 до 10 милиграма желязо на ден, а тези на възраст над 9 години се нуждаят от около 8 милиграма желязо дневно. Можете да включите богати на желязо храни, като спанак, яйца и леща, в диетата им за повече прием на желязо. Сдвоете богатите на желязо храни с витамин С, за да увеличите усвояването и употребата му от организма.

Накарайте го да пие вода 30 минути преди хранене

Започнете деня на детето си с чаша вода. Всъщност, малчуганите трябва да пият вода дори преди да пият мляко. Освен това ги накарайте да консумират вода поне 30 минути преди хранене.

Тези основни съвети наистина помагат много. Водата има тенденция да активира храносмилателните сокове и ензимите, което увеличава апетита и също така засилва храносмилането.

Добавете повече храни, богати на цинк, към хранителния режим

Може да не сте мислили за това, но цинкът е много важен минерал и е необходим за много физиологични функции, като повишаване на имунитета, регулиране на функциите на антиоксидантите и растежа и развитието.

Дори само лекият дефицит на цинк може да причини загуба на апетит, загуба на тегло, диария и увеличава уязвимостта към инфекции. Вкарайте в диетата си храни, богати на цинк, като тиквени семки, ядки, спанак, боб и гъби.

Давайте по малко храна на всеки два часа

Децата се нуждаят от цялата енергия, за да учат, да играят и да се забавляват през целия ден. Ако детето ви е злоядо и никога не е гладно или не желае да яде, хранете го с малки порции на всеки два часа.

Трите големи хранения може да не помагат на малчуганите, затова им давайте по-малки хранения на всеки два часа, за да стимулирате апетита им. Давайте им леки закуски или ядки между храненията. Фъстъците, например, са известни със своите свойства за повишаване на апетита и приемането на високи дози протеини.

Да, децата могат да бъдат придирчиви и е трудно да ги накарате да ядат това, което не харесват. Но в същото време, по време на фазата им на растеж и развитие, е изключително важно да се гарантира, че те получават всички хранителни вещества, необходими на тялото им, в адекватни количества.

Опитайте тези съвети и трикове, за да увеличите апетита на детето си и да го накарате да се храни по-добре. Пожелаваме ви успех!



Добави коментар