Пролетна (не)умора

18
Пролетна (не)умора

Как?

Пролетта дойде и донесе умората. Вижте как да я прогоните и да се радвате на слънцето.

1. Пресни плодове и зеленчуци
В зимното меню не изобилстват пресните плодове и зеленчуци. Време е да си ги набавите и да се отървете от липсата на апетит заради умората. Към всяко хранене през деня добавете пресни продукти, за да засилите имунната си система. Внесете ги и храната на детето - мъникът също страда от влиянието на пролетта.

2. Слънце
Най-после. Мъглата, снегът и дъждът си отиват. Денят вече е по-дълъг и с много слънце. Прекарвайте колкото е възможно повече време навън. Слънчевите лъчи не само са полезни, те повдигат и настроението ви. А носят и заветното витамин Д, от което детето ви така се нуждае. Така че хайде на обиколка с количката или пък за ръка.

3. Движение
Спортувайте. Но изберете не тренировка във фитнеса, а такава на открито. Тичайте в парка, разхождайте се по-продължително. Заведете детето в зоологическата градина. Уговорете се с майките на приятелчетата му от квартала и им спретнете игра в парка. Погонете се с тях.

4. Сън
Наспете се. Почивайте си пълноценно поне един ден в седмицата. Разберете се с таткото - нека той да се заеме с домакинските задължения и грижите около мъника в събота, а пък вие му подарете почивка в неделя.

5. Развлечения
Организирайте си пикник след природата. Отправете се на кратка разходка до любимо място за цялото семейство. Поканете приятели на вечеря и се посмейте заедно. Оставете детето на бабата и пийнете кафе на първото отворено заведение на открито.



Добави коментар