Най-добрите 3 бързи диети

98
Най-добрите 3 бързи диети

Имаш максимум 6 дни?

Искате да коригирате леко теглото си, но не и допадат двуседмични диети, нали? Съществуват експрес диети, които отговарят напълно на изискванията ви. Започваме с най-кратката:

Диета 1-3 дни – минус 3 килограма

Към тази диета прибяват манекенки преди поредното модно ревю. Хранителният режим продължава максимум три дни. През това време можете да се освободите от 3 килограма.

Менюто е следното: за закуска изяжте едно сварено яйце и изпийте чаша чай или кафе. За обяд и вечеря ви се полага едно и също – 125 грама извара и отново чай или кафе.

Диета 2-4 дни и минус 4 килограма

Допустими храни: нетлъсно месо и риба, нискомаслени млечни продукти, зеленчуци и плодове, като изключим от последните грозде и сушени плодове.

Примерно меню:
- Закуска: яйце, кафе или чай без захар;
- Втора закуска: обезмаслена извара и фреш от зеленчуци;
- Обяд: 150 грама пилешко месо или риба, зеленчукова салата с лимонов сок, един плод или 150 грама ягоди;
- Вечеря: билков чай.

Диета 3-6 дни – минус 4,5 килограма

Меню:

Първи ден: 300-500 грама риба и рибен бульон;
Втори ден: 1-1,5 килограма зеленчуци;
Трети ден: 500 грама пилешко филе, пилешки бульон;
Четвърти ден: каша от 200 грама овесени ядки;
Пети ден: 500 грама обезмаслена извара, мляко и вода;
Шести ден: 1-1,5 килограма плодове.

Рибата и пилешкото месо варете, гответе на пара или запичайте. Допуска се използването на сол, зелени подправки.

Освен вода можете да пиете неподсладени кафе и чай.

 



Добави коментар