Храни за стегнат корем

98
Храни за стегнат корем

Научете се да се храните правилно за красиво коремче

Най-добрият и сигурен начин да изваете своето съвършено коремче е като се научите да се храните правилно и наблегнете на подходящите упражнения, посочват от Woman.bg.

От опит знаем, че думата упражнения обикновено вкарва всяка заета дама в смут, макар че всичко, което се изисква от нея, е да отделя на ден по 20 минути за коремни упражнения.

Коремната преса не е нещо толкова страшно, сложно и болезнено, а след като притръпнете, ще усещате само приятно напрежение в мускулите.

Но нека поговорим за храните, които е добре да включите в здравословното си меню. С тяхна помощ ще овладеете апетита си, защото бързо засищат, метаболизмът ви ще се подобри и ще успеете веднъж завинаги да замените снаксчетата и вафлите между храненията с нещо наистина полезно.

Бадеми

Пълни са с Витамин Е и протеини и на всичкото отгоре имат високо съдържание на фибри, което подобрява храносмилането и засища за по-дълго време.

Зеленолистни зеленчуци

На всяко хранене включвайте и порция зелена салата, салата от спанак или маруля. Те са с изключително ниско съдържание на калории и са пълни с различни витамини и минерали. Най-хубавото е, че от тях не се подува корема, както при консумация на други зеленчуци.

Овесени ядки

Те засищат твърде бързо и ако прекалите, дори можете да преядете. Най-добре е да си хапвате овесени ядки сутрин за закуска, което ще ви спаси от предобедния вълчи глад. Разровете се за рецепти с овесени ядки, отделете си малко време в кухнята и няма да повярвате колко вкусна храна са всъщност.

Зехтин

Невероятно, но истина, зехтинът топи килограми! В него се съдържа един естествен химикал - oleic acid, който предпазва образуването на мастни депа в тялото.

Боб

Всяко бобче е обвито в полезни хранителни вещества като протеин и фибри, има ниско съдържание на калории и е пълно с бавни въглехидрати. Всичко това означава, че можете да се заситите за дълго време и да заздравите мускулите си. Освен боб, хапвайте леща, грах и нахут.

Мента

Тя е известна със свойството си да успокоява и лекува, както и да подобрява храносмилането. Пийте чаша ментов чай всеки ден и ще се сдобиете и с по-чиста кожа.

Зелен чай

Свойствата на зеления чай са много, но най-важните в случая са, че е естествен антиоксидант, помага на тялото да се освободи от излишните течности, успокоява чувствителния корем и подобрява метаболизма. Вълшебен еликсир за по-слабо и красиво тяло!

Ябълков оцет

Ако искате да направите бърза детоксикация на организма си, прибавяйте по няколко капки ябълков оцет във всяко ястие и салата.

Аспержи

Аспержите са един сравнително скъп зеленчук и това съвсем не е без основателна причина. Всяко стръкче е пълно с Витамини А, В, С и Е, освен това съдържа голямо количество цинк (много полезен за кожата) и потасиум (помага за освобождаване на излишните течности в организма). Аспержите се използват и за лечение на артрит и ревматизъм.

Домати

Вкусни, пълни с антиоксиданти и могат да помогнат за успешното справяне с наднорменото тегло. Те съдържат веществото лептин, който е вид протеин, помагащ за регулацията на метаболизма и апетита.

Чесън

Може да „ухае” особено, но пък е препълнен с полезни вещества. В него се съдържа един особено важен за здравето и красотата елемент – алицин. Той притежава антибактериално действие – прави реакция с кръвта, за да създаде продукт, способен да убие множество вредни бактерии и вируси, които се образуват в тялото.

В него е открит и редкият природен елемент германий, имащ противотуморен ефект. Освен това се бори с лошия холестерол и спомага за доброто храносмилане, което логично води до успешно регулиране на теглото и метаболизма.

Лютиво

Всеки знае, че лютивото покачва градусите не само в устата, но и в цялото тяло, което неминуемо води до изгаряне на мазнини. В една люта чушка се съдържа бета каротин (полезен за кожата, косата и ноктите), както и много Витамин С.

Банани

Независимо какво смятат много хора за бананите, те със сигурност могат да помогнат за свалянето, а не за качването на килограми. Консумацията на банани се грижи за кожата заради високото съдържание на цинк, подпомага умствената дейност и помага на тялото да се освободи от излишните течности.

Диня

Динята съдържа голямо количество потасиум, който, както вече казахме, се грижи за „отводняването” на организма. В динята има съвсем малко калории, високо антиоксидантно действие и Витамин С, който се грижи за имунната система.

Краставица

Краставичките имат много общи неща с динята, поради простата причина, че са от едно семейство! Краставицата е натурален диуретик, което означава, че с консумацията й изхвърляме излишните течности от тялото и подобряваме кръвоснабдяването.

Малинки, капинки, боровинки…

Мънички, но могъщи! Горските плодове са пълни с фибри и антиоксиданти (само една чаша с малини съдържа цели 6 гр фибри). Освен това са с много ниско съдържание на калории.



Добави коментар