Фитнес в леглото

394
Фитнес в леглото

Не скачай, когато чуеш будилника!

План на тренировката

Не се мъчете да ставате рано-рано – това е излишен стрес за организма. Полежете още малко, след като будилникът ви информира, че е време за ставане. Използвайте времето за раздвижване. То ще загрее ставите ви, ще засили кръвообръщението, ще активира храносмилателната система и ще „включи” организма ви, подготвяйки го за работния ден. Движете се плавно, дишайте плавно и се протягайте с удоволствие. Изходно положение за повечето упражнения е легнали по гръб.

Протягания

Изпънете тялото, като сплетете пръстите на ръцете и се изтегнете. Краката също така изтегнете, така че да почувствате мускулите на бедрата и прасците. Направете 3-4 изтягания.

За корема

Вдишайте максималко, стегнете корема, а при издишването - изпънете петите. Повторете 5 пъти.

Извивка


Сгънете краката, стъпалата трябва да са разположени близо до дупето. Ръцете поставете на леглото и извийте тялото си, като наклоните главата назад. Задръжте 5 секунди.

За краката и гърба

Краката ви трябва да са изправени. Преместете ги над главата си. Задръжте така 10 секунди.

Пълзене

Сгънете краката и направете няколко „пропълзявания” към дупето, като не отмествате стъпалата си от леглото. Направете 5 повторения.

Колена към гърдите

Приближете към гърдите си първо лявото, а след това дясното коляно. Задръжте по няколко секунди. Върнете се в изходно положение. Направете 5-7 повторения.



Добави коментар