За мама

Видяно: 190 | Коментари: 0

По празниците пълним коремите, време е да ги стегнем

30 декември 2016 | 10:08

Стройното и добре изваяно тяло е прекрасно и никоя жена няма да го откаже. Последната седмица от всяка година е живо предизвикателство за фигурата както на жените, така и на мъжете.

Затова решихме, че е добра идея да ви предложим няколко упражнения, на които да заложите като начин за стягане на коремната област.

Да разгледаме няколко примера:

1/ Легнете на пода, свийте краката в коленете и сложете ръце на главата си. В тази поза започнете да повдигате корпуса на тялото.

Изпълнете упражнението 50 пъти.

2/ Легнете на твърда повърхност, разтворете краката на широчината на раменете. Повдигнете корпуса така, че да докоснете с десния лакът лявото коляно. Повторете упражнението по 35 пъти с всеки крак.

3/ Легнете на пода и изправете краката. Ръцете са в свободно положение. Повдигайте краката до максимално положение. Правете по 20-40 повторения.

4/ Планк – това упражнение тонизира всички мускулни групи. Опредете се на лакти и стъпала и задръжте така цяла минута.

5/ Можете да усложните планка, като застанете на длани.

6/ Страничен планк – изпълнява се по сходен начин, но за опора ви служат едната ръка и едното стъпало. Задръжте по 30 секунди във всяка позици.

7/ Клекове – направете толкова, колкото можете.



img

Тагове: плосък корем, коремни преси, упражнения за корема


Яж мазнини

30 декември 2016 | 08:36
 

3 начина да почистите загорялото дъно на тенджерата

22 февруари 2017 | 12:19

Коментирай

Подобни новини