10 нискокалорични ястия, които може да приготвите за минути

45
10 нискокалорични ястия, които може да приготвите за минути

Идеални за заети майки, които искат да се хранят здравословно

Пуканки

Ако предпочитате тези в пакетчета за микровълнова, търсете с ниско съдържания на мазнини и сол. Иначе най-добре е да си изпукате у дома, става бързо и лесно.

Протеиново десертче

Ако купувате от магазина, стремете се да бъде без добавена захар и мазнини. В случай, че имате половин час направете си сами, трябват ви овесени ядки, ядки, мед и сушени плодове, малко  кокосова масло. Объркайте всичко и оставете в хладилника да стегне.

Пълнозърнести бисквити

В диетичните магазини ще намерите много видове диетични бисквити. Изберете  такива с фибри и по – ниско съдържание на захар. Все пак това е по – добрата алтернатива пред поничка.

Зеленчуков чипс

Заменете купеният картофен чипс със здравословната му версия. Нарежете на много тънки филийки зеленчуци – цвекло, моркови, сладки картофи, тиквичка. Овкусете с подправки и сол и малко зехтин и изпечете на тава с пергаментова хартия.

Здравословен сандвич

Две филийки пълнозърнест хляб намажете с фъстъчено  масло и лъжичка мед. Много вкусна, здравословна и засищаща междинна закуска.

Овесена каша

Не се изкушавайте да посягате към парчето пай. Сварете си овесена каша, поръсете с малко плодове и мед и се насладете.

Маслини

Ако ви се хапва нещо солено, не посягайте към сиренето. Изберете обезсолени маслини.

Банан с тъмен шоколад

Всеки има моменти, в които му се струва, че може да изяде огромно количество сладко и шоколад. Вместо да се оставяте на желанието, нарежете един банан  на парченца и потопете в разтопен тъмен шоколад. Оставете в хладилника да стегне и хапнете с удоволствие…и мярка.

Кафе

Когато избирате кафе напитка, забравете за фрапучино или шокофредо – пълни са със захар и мазнини. Вместо това се насладете на чаша чисто кафе, а ако не може да го пиете така, добавете малко мляко и ванилия.

Оризови вафли

Всеки обича да хрупа солети, но това не е най-здравословната закуска. Изберете оризови крекери или вафлички, с които ще задоволите глада за нещо въглехидратно и солено.



Добави коментар