Летни спортове за бъдещата майка

87
Летни спортове за бъдещата майка

Подберете упражненията, които ще ви подготвят за раждането

Лятото чука на вратата. А за този сезон знаем, че всеки се опитва да извлече максимума - продължителни разходки на открито, излети в планината, активно спортуване и ... плаж...

Бъдещите майки, които са бременни през лятото, могат да се радостни от факта, че не е необходимо да се пазят като бременните жени през зимата, които постоянно биват тревожени с информации по медиите за вируси.

Не изпускайте момента и се насладете на активен начин на живот и повечко слънце!

1. Разходки на свеж въздух

Това е най-достъпният вид спорт за бъдещи майки. Не го недооценявайте. Той представлява отличен начин за кардио тренировка.

Странете обаче от автомобилните пътища. Не дишайте пушека от колите! В идеалния случай разходете се в парка. За максимално удобство изберете комфортни обувки. 

2. Йога

Тя става все по-популярна и самите ние често ви предлагаме йога упражнения, които да изпълнявате, защото те се отразяват благоприятно върху организма на бременната жена.

3. Стречинг

Стречингът е ключов за гъвкавостта и контрола над болката. Движенията са плавни и спокойни. Препоръчителен е както по време на бременността, така и след раждането - за по-бързо възстановяване.

4. Плуване

Плуването е уникален вид спорт, който е препоръчителен за всяка бъдеща майка. То понижава температурата на тялото и напрежението върху седалищния нерв. Стимулира отпускането на организма.

Редовното плуване е прекрасен начин да се подготвите за раждането.

Оптимално време за пребиваване във вода - 15-20 минути.



Добави коментар